Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~wyalienowanaenigma | użytkownik

imię i nazwiskoKaś adresChechło zarejestrowany29.10.2006 @17:04:01 ostatnio na stronie02.06.2013 @21:49:40

"Jestem piasku ziarenkiem w klepsydrze..."




W fotografii znajduje ukojenie codziennych złości i nerwów,jednocześnie uchwycając miejsca,wydarzenia i postacie ważne w moim życiu,na które spojrzę za kilka lat i znów poczuje ten zapach młodzieńczej wolności,chwil radosnych,smutnym,tych refleksyjnych i tych szalonych...

________________________________

Pamiętaj. Krytyka to nie to samo co komentarze. Krytykując fotografię, powinieneś podać wskazówki, dzięki którym autor ma szanse ulepszyć swój warsztat.
Swoją opinię, czy zdjęcie ci się podoba lub nie i wszelkie inne uwagi zamieść w komentarzach.



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu5223644
digarty221 komentarze351 posty na forum1

komputer / sprzęt
SONY Alpha 300+KIT+Sigma 70-300mm APO DG MACRO + MINOLTA 50mm,FUJI S5600,statyw ,soczewki wszelkiej maści, kompakt Lumixa i Kodaka

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~kolka    27.02.2007 @20:15:41
Joł Joł Bejbe
stęskniłaś się za mną?
bo ja za Tobą bardzo...
kilka nieprzespanych nocy i wiadra łez...
gdzie byłaś Łosiu ?
~absomerf    25.02.2007 @22:00:48
nieprzejmuj sie ja juz rozumieć ...
ale kolka to plotkara :Pteż kiedys dostniesz ^^
~smiled    25.02.2007 @20:39:47
dzięki
~absomerf    02.02.2007 @22:56:52
:Dno ba profilowe jest odzwierciedleniem mojego aktualnego nastroju który ciagnie sie przez dłuższy czas

APOLONIA I FRANCISZKA ZDECHŁY!! już 11 w ciągu 3 miesięcy... jestem załamany, chyba ogłosze załobę narodową -,-'

jak ja to przezyje, a byłem do niech tak przywiązany, matkooo.. straszna tragedia,

a tak swoja droga to czy rybki, niejakie welonki musza mieć filtr? -,-' - bo sie własnie tak zastanawiam! ^^

dobra mój chomik jeszcze żyje , połowa sukcesu ^^:D
~absomerf    25.01.2007 @20:12:16
siema wyalienowana ... ja mistrzem, to ty jesteś moim bogiem, ho ho

co u ciebie ?? kupiłas sobie klawiaturę^^
~kolka    30.12.2006 @12:03:28
no bo juz sie przestraszyłam ze jakiś kot w zemscie na Twojego psa Cie zjadł :P
bo sie stęskniłam )
~kolka    28.12.2006 @08:57:36
Witam siostre kochanke)
Żyjesz jeszcze?
Co tam słychać? jak nasze dzieci?
~MaCzaja    24.12.2006 @15:57:03
dzięki za komentarze, wesolego karpia, zmacznym bombek
_______
Czy za karę, że nie wierzę w duszę, nie mam duszy?
~yossarian01    23.12.2006 @12:11:21
Wesołych Świąt !
Gdziekolwiek będziesz je spędzać, życzę, aby towarzyszył duch
świąt i sprawił, że święta będą cudowną chwilą, pełną piękna i
refleksji. Życzę dobrego nastroju, ukochanych i bliskich osób przy stole, dużo
prezentów pod choinką, prezentów oczywiście w temacie foto )))
~absomerf    22.12.2006 @16:28:23
a nie.. byłem u znajomego prosto po szkole.
dzisiaj miałem lekcje skrócone o całe 10 min każda i teraz siedze i jęcze.. nie chce świąt (chyba)..
~mlt    17.12.2006 @12:54:10
zdjęcie to jest... z mocnym dodatkiem fotoszopa ^^
~Nafi    10.12.2006 @13:00:49
dzięki za obserwacje
~49er    04.12.2006 @22:23:22
w opisie zdjecia zobacz to jest torro dalem linka do niego.. to jest moj kumpel on ladnie zrobil szare kolory zdjecia
~evilook    02.12.2006 @14:45:29
Nie ale heliosa montuje sie odwrotnie.. dokrecajac do tego co juz masz za pomoca specjalnej przejsciowki bez tego nie ma czegos takiego jak makro w fuji ew. zobacz sobie na allegro cos takiego jak dcr-250
~evilook    02.12.2006 @14:37:54
PLC HAMA to filtr polaryzacyjny ... a helios to obiektyw ze statego zenita, nim wlasnie robie zdjecia makro,
moje fotki robie s5600
~dizzyx    02.12.2006 @14:01:50
hehe moze podalas jej jakis pavulon albo korchydron (czy jak to sie ten lek tam nazywal :P) ew trutke ... na muchy ?? :P

fajny pomysl z ta jakoscia zdjecie sie wyroznia ... i podoba sie (przynajmniej mnie :P)
_______
Ooooh, Babe when I pick up the phone
There's still nobody home.
~absomerf    02.12.2006 @11:25:50
jak ja bym smiał pomyslec że o nie zapomniałas ... jak to Mała Mi < with muminki > mówi : o mnie nie da sie zapomnieć!. zboczenie do serialu .. he kolka :D
~kolka    02.12.2006 @08:34:52
No co dyslektyk ze mnie!!! Prosze o wyrozumiałość:P
WłÓÓczykij jest sexy, no przeciez wiesz że ja to ze wszystkimi romansuje to o nim tez sobie pomarze przyklejając nos do tv :D

A... u muminków zima i idą spać
~absomerf    01.12.2006 @20:08:45
how do you do ?
~susKa    30.11.2006 @22:05:53
dzięki śliczne
~absomerf    28.11.2006 @16:29:02
hm.. ja nie mam nic przeciwko zboczuchom tzn. dziewczyna zboczuchom szczególnie.. wiec mi to nie przeszkadza :Djoł

łał tak sie przygladajac to masz racje.. muzyka sdm <lovee> , perfect, dżem, z duchami to ja mam już bliskie kontakty nasilajace sie z kazdym dniem,
a pamietaj że ja nie mam też nic przeciwko bi-, ani les-, bo tak pieknie opisujesz swoja znajomośc z kolką, heh NIE ZMIENIAJ PROFILOWEGO- jest świetne

ostatnio edytowane: 2006-11-28 16:36:12
~absomerf    27.11.2006 @21:58:13
fajna profilówka- galeria tez niczego sobie :D.. poza tym tez sie maniatycznie fascynuje zjawiskami paranormalnymi.. szukam 13 osób do wywoływania duchów
~kolka    27.11.2006 @21:25:40
jeszcze jedno... Chrapiesz w nocy ?
~kolka    27.11.2006 @21:25:25
to jutro sie do Ciebie wprowadzam:D
~yossarian01    25.11.2006 @16:18:29
Dzięki za miłe słowa, a co do wstawania, to teraz nie jest to aż tak wcześnie, chyba, że lubisz wylegiwać się do południa )) Pozdrawiam, co najmniej równie ciepło ))
Poprzednia strona 1 2 3 4 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt